top of page
Search

ריסים מלאכותיות במראה טבעי

Updated: Jul 20, 2022


הטרנד של ריסים בעלות נוכחות כבש בנות רבות. כולן רוצות ריסים מלאות ארוכות ויפות, אך גם בעלות מראה טבעי. הדבקת ריסים מקצועית נעשית לרוב באמצעות הדבקת קבוצות של שיערות בודדות בדיוק רב על הריסים הטבעיות. את הריסים יש לשלב בצפיפות ובאורך הנכונים כדי לא לקבל מראה מלאכותי או דרמטי מידי. לאחר הדבקת הריסים יש לעבור עליהן עם מסקרה שחורה לצורך הדגשה ושילוב עם הריסים הטבעיות.

כיצד להגיע למראה הנכון?

הדבקת ריסים במראה טבעי דורשת מיומנות ומקצועיות ובדרך כלל נעשית על ידי מאפרים מקצועיים. ישנן בנות שמנסות לבצע הדבקה בבית באמצעות דבק ונתקלות בקושי או לא משיגות את התוצאה הרצויה. הריסים מגיעות בקבוצות ויש לאחוז אותן במיומנות באמצעות פינצטה. לאחר מכן לטבול אותן בכמות מדוייקת של דבק ולהניח במהירות על קו הריסים. אפשר לחזור על הפעולה במידת הצורך ולמלא את הריסים בקבוצות שיער עד לתוצאה הרצויה. חשוב להדגיש שהפעולה דורשת דיוק ומיומנות.

ריסים זו אהבה.

כדי להקל עליכן את פעולת הנחת הריסים ולאפשר תוצאה טבעית במיוחד יצרתי את לאש פרו. הריסים שלי מגיעות בקבוצות של 20 שיערות ו10 שיערות והן עשויות משיער טבעי. הקבוצות מלאות וזה מאפשר עבודה קלה על העין, רק למרוח דבק ולהניח. בנוסף קבוצות הריסים מגיעות ללא קשר בקצה ולכן אין להן גובה והן נצמדות בקו אחיד ומשתלבות בהרמוניה עם הריסים הטבעיות. הלאש פרו שחורות מאד ולא מחייבות מריחת מסקרה בסיום ההדבקה. את הריסים ניתן להשיג ב4 אורכים. כך שניתן לשלב אותן בטבעיות במראה יומיומי, עם איפור ערב קליל או דרמטי.

כדי ליצור את המראה המושלם תוכלי להוסיף לסל את הלאש פרו באורך הרצוי. לצרף דבק מליטה מקצועי לריסים ופינצטה לאחיזה נוחה.


.


Recent Posts

See All
bottom of page